Çalışma Belgesi Örneği

muhasebe

Administrator
Yönetici
Çalışma belgesi nedir ?
İşten ayrılan işçiye işveren tarafından verilen işçinin çeşidinin ne olduğu ve süresini gösteren belgeye çalışma belgesi denir.

İş kanununa göre ;
4857 sayılı iş kanunun 28 inci maddesine göre çalışma belgesi İşten ayrılan işçiye, işveren tarafından işinin çeşidinin ne olduğunu ve süresini gösteren bir belge verilir.

Belgenin vaktinde verilmemesinden veya belgede doğru olmayan bilgiler bulunmasından zarar gören işçi veyahut işçiyi işine alan yeni işveren eski işverenden tazminat isteyebilir.

Bu belgeler her türlü resim ve harçtan muaftır.

Çalışma belgesinde olması gereken bilgiler nelerdir?
4857 sayılı iş Kanununun 28 inci maddesi gereğince çalışma belgesine

İşçinin

  • T.C. Kimlik Numarası
  • Adı Soyadı
  • Doğum Tarihi
  • Doğum Yeri
  • Görevi
  • İşe Başlama Tarihi
  • İşten Çıkış Tarihi
  • Bölümü
  • İşçinin işinin türü
yazılması gereklidir.

Çalışma belgesi örneği
çalışma belgesi.png
 
Üst